Podobnie jak w zeszłym roku o tej porze, na początku jesieni 22 skupiamy się na promowaniu naszej marki poświęconej włosom. Przez kolejnych kilka tygodni będzie się działo – znany z poprzedniej kampanii Cameleo spot TV znów pojawi się na wizji TVN, a oprócz tego zaplanowaliśmy szereg ciekawych działań z influencerami i nie tylko oraz szeroko zakrojoną kampanię #herchange z zupełnie nową ambasadorką.

Wsłuchujemy się w głosy naszych Klientek i wiemy, że piękne włosy nie zaczynają się od farbowania czy nawet odpowiedniej pielęgnacji, ale przede wszystkim od zdrowia. Balans hormonalny czy stan skóry głowy mają bezpośredni wpływ na to, jak będą się prezentować nasze kosmyki. Dlatego też do współpracy z marką Cameleo zaprosiliśmy trychologa – specjalistę, od którego będziecie mogli dowiedzieć się więcej na temat zdrowia włosów.

Ale to nie wszystko. Marka Cameleo od początku stawia na zmiany, bo od nich wszystko się zaczyna. Kontynuując ten wątek rozpoczniemy akcję #HerChange, poświęconą zmianom w każdym zakresie – także tym, które się nie udały… Będziecie mieli okazję bliżej poznać ambasadorkę kampanii – Monikę Leder – wyjątkową kobietę, partnerkę, matkę i od niedawna – także przedsiębiorcę, prowadzącego własny sklep on-line.

Będą też wyjątkowe pokazy, spotkania on-line i morze kosmetyków Cameleo do wygrania. Dołączajcie do naszej grupy Pod włos, porady, triki i uniki na FB, aby nic Was nie ominęło!