Paulina Krupińska jest twarzą naszej rewolucyjnej linii do pielęgnacji twarzy My Cream. Gwiazda stworzyła content na swoje kanały Social Media, w którym opowiadała o funkcjonalności linii oraz o jej innowacyjności, z ogromnym zaangażowaniem polecając produkty obserwatorom. Na profilu zgromadziła ponad 367 tys. zaangażowanych followersów, którzy z przyjemnością oglądają jej materiały. Content, który tworzyła udostępnialiśmy również na naszych kanałach: Facebook oraz Instagram. Kreacje dotyczyły zarówno postów (zdjęć), jak i stories w postaci storytellingu, w którym szczegółowo opisała wszystkie zalety My Cream, a także przeprowadziła tutorial, przedstawiający tworzenie własnego kremu krok po kroku.

Powyższe działania zostały wsparte artykułami sponsorowanymi na najbardziej zasięgowych platformach lifestylowych w Polsce, takich jak: wizaz.pl, polki.pl, party.pl czy onet. Dodatkowo wykorzystaliśmy reklamy Google (Google Ads, Facebook Ads oraz Youtube Ads), posty sponsorowane oraz wysyłki kreatywne do własnej bazy influencerek.

My Cream to prawdziwa rewolucja wśród kosmetyków do pielęgnacji twarzy. Linia składa się z 3 baz: medium, strong i soft oraz z 7 ampułek z substancjami aktywnymi. Różnorodność składników i baz zapewnia idealne dopasowanie do każdego rodzaju skóry oraz jest gwarancją, że każdy znajdzie zestaw skomponowany idealnie pod potrzeby swojej skóry. Śledzimy trendy i doskonale wiemy, że coraz bardziej świadome konsumentki cenią przede wszystkim personalizację.