Trudno w to uwierzyć, ale właśnie tyle czasu minęło od rynkowego debiutu pierwszego, kosmetycznego produktu marki Delia. Za nami wyjątkowe lata zmian, sukcesów i wyzwań, a przed nami – firmowe obchody ważnej rocznicy oraz wiele kolejnych dekad dynamicznego rozwoju. A jak wyglądał początek?

„Zaczynaliśmy od jednego produktu, a aktualnie mamy portfolio produktowe zawierające kilkutysięczny asortyment. Produkcja, od własnego zaplecza domowego zmieniła się w dwa zakłady z roczną produkcją 40 milionów sztuk”. Oto podsumowująca rozwój firmy wypowiedź Karola Szmicha, która jest fragmentem wywiadu opublikowanego w najnowszym numerze Pulsu Biznesu:

Delia Cosmetics już od 25 lat łączy rodzinne wartości, wysoką jakość i troskę o piękno, stanowiące główne filary firmy z polskim rodowodem. Karol Szmich, który związany jest z Delią od 15 lat, sprawuje funkcję prezesa zarządzającego od 2018 roku. Przejmując stery od założyciela firmy, pana Józefa Szmicha, Karol kontynuuje tradycję i jako sukcesor z powodzeniem dowodzi biznesem na wielu światowych rynkach. Stały rozwój Delii to jeden z najważniejszych kierunków obranych przez Karola Szmicha i jednocześnie długofalowy proces, który pozwala wyznaczać i realizować nowe cele.

W ramach obchodów 25-lecia firmy przygotowaliśmy liczne niespodzianki dla naszych biznesowych i indywidualnych Klientów, a także – pracowników firmy. Jubileuszowe okazje znajdziecie co miesiąc w naszym sklepie internetowym, a historie pracowników firmy z najdłuższym stażem – na naszym profilu FB. Już wkrótce będziemy świętować podczas firmowych obchodów rocznicy, co na pewno zrelacjonujemy w aktualnościach.