Z wiatrem i pod wiatr

W pierwszy weekend września silna ekipa #Fajnych Babek Delii wzięła udział w XIII Regatach Żeglarskich Konfederacji Lewiatan. Impreza odbywała się w pięknej scenerii mazurskiego jeziora Bełdany, w bazie żeglarskiej Mila Kamień. Do biegów stanęło łącznie 37 doskonale przygotowanych, firmowych załóg, które przez całą sobotę walczyły o zwycięstwo na jachtach typu Antila 27. Emocjom nie było końca…

Założeniem Regat Konfederacji Lewiatan jest jednak nie tylko sportowa rywalizacja, ale także integracja, networking i… świetna zabawa. Załoga Delii pod przewodnictwem doświadczonego sternika Marka Spiżewskiego wykazała się umiejętnością jednego i drugiego.

Dodatnie punkty zdobywaliśmy nie tylko dzięki ciężkiej pracy przy żaglach, ale także radosnemu śpiewaniu przy akompaniamencie gitary oraz spontanicznemu integrowaniu się z załogami z innych jachtów i firm. Sobotni wiatr o prędkości dochodzącej do 5 węzłów pozwolił na rozegranie sześciu emocjonujących biegów, które były surowo punktowane przez łódź sędziowską oraz bacznie obserwowane przez WOPR. Dzięki ratownikom czuliśmy się bezpiecznie, a dzięki świetnej organizacji czasu po żegludze mogliśmy zrelaksować się przy wieczornym ognisku oraz szantach.

Jak nam poszło? Oczywiście – doskonale! W regatach zdobyliśmy 15-te miejsce, ale otrzymaliśmy także dwie, nieoczywiste nagrody – dla Mistrzów Gitary oraz Integracji! Z Mazur przywieźliśmy więc trzy pamiątkowe statuetki i całe mnóstwo ekscytujących wspomnień. Mamy nadzieję, że już za rok ponownie spotkamy się nad jeziorem z jeszcze liczniejszą załogą Delii!